Do Alzy nově i pro oblečení
E-commerce zažívá poslední dobou rozmach a Alza - jednička tuzemského e-commerce na trhu, nově nabízí módní tržiště pro své zákazníky. Platforma funguje pomocí tzv. partnerského prodeje, do kterého se zapojí Zoot. Zákazníci si tak budou moci zakoupit přibližně z pěti tisíc kousků oblečení a módních doplňků.
Alza, ale zde nekončí a do budoucna plánuje zapojit i další e-shopy. Vznikne tak v řetězci prodeje módního oblečení nový článek, díky kterému si Alza upevní svoji pozici a nabídne svým partnerům zajímavou možnost, jak přilákat nové zákazníky.
Alza Dropshipment
Alza tak nabízí pro své partnery další digitální marketingový kanál - partnerský prodej, který se jmenuje Alza Dropshipment. Nabízí tak svým zákazníkům vyšší prodeje a oslovení zákazníků Alzy
Rozmach partnerského prodeje
Tento systém prodeje není ničím novým a Zoot ho již nabízí svým zákazníkům a pro ještě silnější pozici se navíc spojil s Alzou. A co to bude znamenat pro zákazníky? Nebudou tak nutně muset navštívit web partnera, nakoupí přímo u Alzy, ušetří čas a zároveň zisk připadne partnerovi. Alza si samozřejmě za tenhle partnerský model zaúčtuje provizi, nicméně nemusí řešit otázky v oblasti logistiky a oblečení a případně další zboží odejde ze skladu přímo partnera. Určitě přinese pro všechny strany tento strategický krok před Vánoci lepší obraty.
Vydáno: 30.10.2020